Wycieczka Świdnik-Lublin

W poniedziałek 21 maja uczniowie Szkoły Podstawowej nr 11 z klas 1bA- 2bA, 1cA, 1BA- 2BA, 3BA, 3A, 4A,5D, 7A wraz ze swoimi wychowawcami wyjechali na wycieczkę do Świdnika i Lublina. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od przejścia ścieżką pasażera lotniczego. Odwiedziliśmy punkty ogólnodostępne, przez które przechodzi pasażer udający się w podróż. Mieliśmy możliwość obserwować startujący samolot. Ze Świdnika udaliśmy się do Lublina. Od godziny 11.30 rozpoczęliśmy zwiedzanie z lokalnym przewodnikiem działającego nieprzerwanie od 1965 r. Ogrodu Botanicznego UMCS w Lublinie (pow. 21,25 ha, 6700 taksonów), malowniczo położonego w dolinie rzeki Czechówki. Zmęczeni i bardzo głodni pojechaliśmy na pyszny obiad. Po obiedzie wyruszyliśmy w drogę powrotną do Zamościa, gdzie na swoje pociechy czekali rodzice. Ci najmłodsi nie kryli łez i wzruszenia ze spotkania z nimi. Wycieczka wszystkim się podobała!

Dziękujemy Organizatorowi ROZTOCZE TRAVEL Biuro Turystyki Józef Grzesiuk za organizację wycieczki oraz wsparcie finansowe, którego udzieliło nam STOWARZYSZENIE NA RZECZ INTEGRACJI Z DZIEĆMI I MŁODZIEŻĄ NIEPEŁNOSPRAWNĄ WSZYSCY RAZEM w Zamościu

Zdjęcia zamieszczamy w naszej galerii - klknij TUTAJ!